Jak nawiązać kontakt z osobą Głuchą?
Jak „dogadać się” z kimś, kto nie słyszy?
Na czym polega język migowy?
Jak „dogadać się” z kimś, kto nie słyszy?
Na czym polega język migowy?
Jakiej pomocy może potrzebować osoba Głucha?
Czy niedosłuch jest ograniczeniem?
Jak „wygląda” bajka opowiadana w języku migowym?
Nad odpowiedziami na te i wiele innych pytań zastanawialiśmy się podczas warsztatów, które odbyły się w naszej szkole 18 maja w ramach realizacji projektu "RÓWNI RÓŻNI 100%".
Podczas zajęć mieliśmy okazję nauczyć się podstawowych zwrotów w języku migowym. Uczestnicy warsztatów potrafią się już samodzielnie przedstawić. A to....dobry początek.
Zachęcamy również do obejrzenia krótkiego filmiku o tym, jak pomagać.
Bardzo dziękujemy Panu dr Michałowi Garncarkowi, założycielowi placówki kształcenia ustawicznego Migaj Naturalnie specjalizującej się w w nauczaniu polskiego języka migowego (PJM) za wartościowe spotkanie i przeprowadzenie warsztatów.
Jesteśmy wdzięczni za pomoc i poświęcony czas.
Czy niedosłuch jest ograniczeniem?
Jak „wygląda” bajka opowiadana w języku migowym?
Nad odpowiedziami na te i wiele innych pytań zastanawialiśmy się podczas warsztatów, które odbyły się w naszej szkole 18 maja w ramach realizacji projektu "RÓWNI RÓŻNI 100%".
Podczas zajęć mieliśmy okazję nauczyć się podstawowych zwrotów w języku migowym. Uczestnicy warsztatów potrafią się już samodzielnie przedstawić. A to....dobry początek.
Najważniejszy wniosek ze spotkania to przekonanie, że
„z każdą osobą można się dogadać”.
„z każdą osobą można się dogadać”.
Zachęcamy również do obejrzenia krótkiego filmiku o tym, jak pomagać.
Bardzo dziękujemy Panu dr Michałowi Garncarkowi, założycielowi placówki kształcenia ustawicznego Migaj Naturalnie specjalizującej się w w nauczaniu polskiego języka migowego (PJM) za wartościowe spotkanie i przeprowadzenie warsztatów.
Jesteśmy wdzięczni za pomoc i poświęcony czas.